اول مارکت بی اجازه پول کسر میکند

اول مارکت بی اجازه پول کسر میکند

اول مارکت و همراه اول بی اجازه پول کسر میکنند ، حواستان باشد

همراه اول با ایجاد اول مارکت و حامی شدن برنامه دورهمی، بی اجازه پول کسر میکند

قرعه کشی اول مارکت برنامه دورهمی

کافیست یکبار در قرعه کشی اول مارکت برنامه دورهمی که بارها و بارها در برنامه دورهمی از تریبون رسمی پر بیننده صدا و سیما اعلام میکنند شرکت کنید ( من شخصا شرکت کردم )

همان موقع ۱۰ هزار تومن کسر میکنند ( یا روی قبض آتی اعمال می کنند ) و :

  • اعتبار یک مارکت برنامه های اندروید مسخره ( اول مارکت ) که برنامه های بسیار ضعیف و کاملا قدیمی و پر اشکال و بدون پشتیبانی را به شما میدهند
  • همچنین یک کد قرعه کشی میدهند

.

اما کجا اول مارکت بی اجازه پول کسر میکند ؟ 

👇👇👇👇

ماه بعد پیامک دریافت میکنید …

به طور اتوماتیک ۱۰ هزار تومان از حساب شما کسر میکنند و مجددا کد قرعه کشی دوره ی بعد به شما می دهند

  1. بدون اینکه از شما تایید بگیرند
  2. بدون اینکه در ابتدای شرکت در مسابقه در پیام ها به شما اعلام کنند که این روند در ماه های بعدی تجدید می شود
  3. بدون اینکه کدی برای لغو آن گذاشته باشند

.

قانون سازمان تنظیم مقررات چیست ؟

سامانه استعلام سرویس های فعال پولی بر روی خط تلفن همراه

حتی بر اساس قانون همه می توانند با ارسال ۰ به شماره ۸۰۰ تمام سرویس های فعال خود را ببینند و آن ها را لغو نمایند ،
من استعلام کردم ، حتی سرویس اول مارکت را سامانه ۸۰۰ جزو سرویس هایم به من نشان نداد ،
در حالی که دزدی کرد و ۱۰ هزار تومن بدون اجازه از حساب من کم شد

.

لغو سامانه قرعه کسی اول مارکت :

تمام کد های احتمالی برای لغو این سامانه ی دزد را نیز امتحان کردم از جمله :

  • OFF
  • LAGHV
  • ۰
  • خاموش
  • L
  • و …

اما هیچ کدام باعث لغو نشد.

همچنین این سامانه هیچ کدی را برای لغو امکانات خود در پیام هایش ارسال نکرده است.

لازم به ذکر است دو عبارت : ” خاموش ” و ” OFF ” طبق قانون می بایست بر روی تمامی سرویس ها اپراتور ها فعال باشد.

.

ارتباط با ۹۹۹۰ برای اعلام شکایت :

با شماره ۹۹۹۰ تماس گرفتم که اعلام کنم ،
تنها یک گزینه برای ضبط انتقاد و پیشنهاد داشت
آن را انتخاب کردم ، گفت :
فعلا به دلایل فنی این سامانه مشکل دارد امکان ضبط انتقاد و پیشنهاد نیست. !!!!

شماره تماس پشتیبانی همراه اول :

با شماره گیری ۹۹۹۰ از خطر همراه اول خود و پس از فشردن شماره یک که تایید میکند با همان شماره ای که تماس گرفته اید قصد ادامه ی روند را دارید به منوی اصلی مرتبط می شوید و میتوانید با فشردن شماره ۰ با اپراتور ارتباط برقرار کنید.

در تماس بعدی با این سامانه موضوع را با اپراتور درمیان گذاشتم و ایشان نامه ای برایم ثبت و یک شماره پیگیری ارائه داد. ( در انتهای همین نوشته نتیجه ی پیگیری را ارائه خواهم داد )

.

نتیجه اینکه : 

در روز روشن جیب مردم را میزنند…
آگاه باشید ، این نوع دزدی را بشناسید…

  1. نه تاییدی برای تمدید فعال سازی سرویس گرفته اند.
  2. نه اعلامی مبنی بر تمدید اتوماتیک داده اند.
  3. نه کدی برای لغو سامانه اعلام کرده اند.

.

.

کد لغو اول مارکت

با ارسال عبارت زیر به سامانه پیامکی اول مارکت ، سرویس ارزش افزوده این شرکت حذف و لغو خواهد شد:

ارسال ۳off به سامانه ۳۰۸۰ یا ۳۰۷۰۳

خاظر نشان می شود حتما بعد از ارسال کد به سامانه اول مارکت منتظر دریافت پیامک تایید شدن لغو و حذف کامل سامانه باشید ، در صورت عدم دریافت پیام مبنی بر لغو سامانه ، مجددا ارسال نمایید و باز هر در صورت عدم دریافت از طریق پشتیبانی تلگرام اول مارکت و یا قسمت شکایات در صفحه اصلی سایت اول مارکت و یا ارسال ایمیل به بخش پشتیبانی مشتریان آن شرکت ، این موضوع را پیگیری کنید.

.

پینوشت :

تصاویر اسکرین شات پیام های سامانه ۳۰۸۰ اول مارکت :

در تصاویر زیر تایید و سند تمامی مطالب بالا را می توانید مشاهده نمایید :

  • اول مارکت
  • اول مارکت
  • اول مارکت
  • اول مارکت
  • اول مارکت
  • اول مارکت

.

تصویر اسکرین شات پیام های سامانه ۸۰۰ تنطیم مقررات Regulatory :

در تصویر زیر تایید و سند مطلب بالا در مورد سامانه ۸۰۰ را می توانید مشاهده نمایید :

در تصویر زیر مشخص است که سازمان تنظیم و مقررات تعیین نموده تمامی سرویس های ارزش افزوده می بایست با عبارات ” OFF ” یا ” خاموش ” لغو شوند ، اما سامانه اول مارکت با این عبارات لغو نمی شود و کد لغو را هم اطلاع رسانی نکرده است که مردم نتوانند در صورت نیاز سرویس را لغو کنند.

سازمان تنظیم مقررات

.

.

یک سوال مهم…

چرا برای تنها ۱۰ هزار تومان کم ارزش این مقدار مصر و پیگیر هستم ؟؟؟؟

به عقیده اینجانب پیگیری و مطالبات از دستگاه ها و قسمت هایی که در سطح کلان و با استفاده از امکانات دولتی کار میکنند یک وظیفه است و تاثیرات آن در مقایس خرد برآورد نمی شود…

یک پیگیری از طرف اینجانب برای تنها یک ۱۰ هزار تومان ، می تواند منجر به رعایت قوانین توسط یک شرکت شود و به طبع آن بسیاری از مردم کشورم که ممکن است این مشکل برایشان پیش بیاید متضرر نشود.

حتی اگر در مقیاس کلان محاسبه ی مادی این موضوع را انجام دهیم به رقم بسیار بالایی می رسیم :

محاسبه درآمد اول مارکت :

شنبه تو قرعه کشی برنامه دورهمی رییس اول مارکت اعلام کرد که
یک میلیون و سیصد و هشتاد و نه هزار و هفتصد و ده (١٣٨٩٧١٠) کد قرعه کشی برای اونایی که عدد یک رو فرستادن به ٣٠٨٠ و ده هزارتومان از شارژشون کسر شده ، ارسال کردند.
که به عبارتی میشود :
۱۰۰۰۰ * ۱,۳۸۹,۷۱۰ = ۱۳,۸۹۷,۱۰۰,۰۰۰

مبلغ سیزده میلیارد و هشتصد و نود و هفت میلیون و یکصد هزار تومان جمع پرداخته شده توسط مردم عزیز ایران تنها برای یک ماه

اگر همین مقدار در ماه بعدی برای تنها نیمی از شرکت کنندگان به طور غیر قانونی و بی اطلاع مانند بنده ، تمدید شود ، چه مبلغی خواهد شد ؟

بله ، مبلغ : ۶٫۹۴۸٫۵۵۰٫۰۰۰ که به عبارتی می شود قریب ۷ میلیارد تومان.

پر واضح است این مشکل قطعا برای بیش از نصف شرکت کنندگان احتمال وقوع دارد.

پس مشخص شد هدف بنده از انتشار این موضوع و پیگیری آن چیست…

.

نتیجه ی اعلام موضوع به پشتیبانی اول مارکت ( بخش CRM اول مارکت ) :

تنها جوابی که دادند این بود که در پیام های سامانه اول مارکت به تمدید اشاره می شود و قبل از تمدید اطلاع رسانی می شود.

که واقعا خنده دار بود ، چرا که صحت ادعای اینجانب مبنی بر عدم دریافت پیام هایی با چنین محتویی کاملا با یک پرینت ساده از ریز پیامک های خط همراه از همراه اول قابل استعلام است.

با اعلام موضوع فوق که اشاره به قابل استعلام بودن ادعای اینجانب به بخش CRM اول مارکت ، پاسخی که دادند عملا پاس کاری مشتری بود بدین ترتیب که گفتن باید در سایت شکایت خود را در قسمتی دیگر مطرح نمایم.

نتیجه ی اعلام شکایت از اول مارکت :

در منوی بالایی سایت اول مارکت قسمتی برای طرح شکایت وجود دارد که از آن طریق اقدام به طرح شکایت خود به طور شفاف و مستدل نموده ام که هنوز هیچ جوابی داده نشده است… ( متن شکایت در انتهای همین نوشته موجود است )

.

نتیجه ی اعلام موضوع به پشتیبانی همراه اول ( ۹۹۹۰ )

با تماس در روز های بعد از دریافت شماره پیگیری به اینجانب اعلام شد حداقل ۷ روز کاری زمان میبرد تا موضوع بررسی و جوابی برای آن اعلام شود. ( هم اکنون در انتظار طی شدن ۷ روز کاری هستم )…

.

متن شکایت اینجانب از اول مارکت :

باسلام و احترام؛

حضور محترم مسئول رسیدگی به شکایات؛

پیش از این نامه ، بنده با پشتیبانی crm مکاتبه نموده ام که ایشان اعلام کردند موضوع شکایت را بایستی از طریق سایت ارسال کنم.

موضوع شکایت : تمدید سرویس اول مارکت بدون اجازه و اطلاع اینجانب .

شکایت بنده چهار علت دارد :

۱- عدم اطلاع رسانی تمدید مجدد سرویس به اینجانب در هیچ یک از پیام های دریافتی و همچنین عدم توضیح در هیچ یک از پیام ها در مورد تمدیدی بودن سرویس.

۲- عدم گرفتن تایید قبل از تمدید از اینجانب و حتی عدم اطلاع رسانی قبل از تمدید که فرصت لغو سرویس را داشته باشم

۳- عدم ارسال کد لغو سرویس در پیامک ها ، هیچ کدی برای لغو سرویس در هیچ یکی از پیام های ارسالی سامانه برای اینجانب موجود نمی باشد.

۴- بر اساس قانون سازمان تنظیم مقررات و به اذعان کارشناسان پشتیبانی همراه اول ، تمامی سرویس های دارای هزینه می بایست با یکی از عبارات : ” OFF ” ویا ” خاموش ” لغو شوند ، در حالی که کد دستوری لغو سامانه شما به اذعان بخش crm اول مارکت ، مورد دیگری است که نه در سایت اطلاع رسانی شده نه در اپیلیکیشن اطلاع رسانی شده و نه در پیامک های سامانه.

هر سه مورد فوق کاملا منطقی و درخواست اینجانب بر اساس آنها قانونی است.

تمکین و مسئولیت پذیری بر اساس اشتباهات صورت گرفته از جانب شما ، برعهده ی شماست.

اسکرین شات تمامی پیام های دریافتی اینجانب موجود است که در صورت لزوم میتوانم ارسال کنم.

همچنین امکان استعلام صحت موارد مطرح شده از جانب من از طریق سیستم همراه اول به راحتی وجود دارد، ( با گرفتن ریز مکالمات و پیامک ها ) و لذا در جواب شکایت من صرفا اعلام نکنید که : ” اول مارکت پیام های لازم را ارسال میکند ” ، ( این جوابی است که بخش crm میدهد ) ؛ برای اینجانب ارسال نشده است و صحت این ادعا از طرف اینجانب قابل پیگیری است.

قطعا با وجود این دلایل امکان رسیدگی و عودت وجه وجود دارد.

لطفا نسبت به عودت وجه کسر شده از اینجانب اقدام و گزارش مربوطه را به اطلاع برسانید.

با احترام

سیدمحمدعلی میررضایی

.

اشتراک گذاری این مطلب در تلگرام

مطالب مرتبط

23 نظر

    1. مدیر

      سلام ، بسیاری همچون بنده و شما با همین مشکل رو به رو شده اند.
      با ارتباط با پشتیبانی اول مارکت و اعلام لغو سیستم ، بر روی شماره همراهتان سرویس را لغو می نمایند ،
      اما تکلیف هزینه ای که بی اجازه کسر شده چه می شود؟
      فعلا که اعلام شکایت نموده ام و از طریق پشتیبانی همراه اول ( ۹۹۹۰ ) در دست پیگیری است.
      شما هم حتما با تماس با ۹۹۹۰ ، اعلام شکایت کنید و درخواست کنید برایتان ثبت کنند…

      پاسخ
  1. علی

    سلام
    من هم برای لغوش و عودت پول راهی پیدا نکردم
    ولی اگه ۳۰ff رو به ۳۰۸۰ بفرستید ، تمدید خودکارش لغو میشه

    پاسخ
    1. مدیر

      سلام خدمت شما
      سپاس از مشارکت شما
      مطابق مورد اشاره شده توسط شما :
      راه لغو سامانه :
      ارسال ۳off به سامانه ۳۰۸۰ یا ۳۰۷۰۳

      بنده برای عودت پول اقدامات فراوانی انجام دادم که در متن به آنها اشاره شد ، همچنان هم پیگیری میکنم.
      حدیثی از معصوم وجود دارد که می فرماید : بزرگترین گناه کوچک شمردن گناه است.
      همین مهم اگر تعمیم داده شود به ظلمی که اول مارکت بر مردم روا میکنه ، به خوبه مشخص هست که وظیفه ی هر فردی قطعا مطالبه ی شدید عودت وجوه دزدی است.

      پاسخ
      1. علی

        من ۳off رو به این دو تا شماره پیامک زدم. اما همون موقع دوباره دو تا ۴۰۰ تومن از حسابم کم کرد.
        واقعا دیگه کلافه شدم… چکار کنم ؟

        پاسخ
        1. مدیر

          اینها به معنی واقعی دزد هستن
          از تمامی شبکه های سیما هم تبلیغ می شوند
          از نسیم گرفته تا شبکه های سراسری ۲ و ۳
          شبکه ۳ که هم در ویژه برنامه شب یلدا با مجری گری فرزاد حسنی تبلیغات مفصلی براش داشت
          و هم در برنامه حالا خورشید مدام براش تبلیغ میشه
          اول مارکت به وضوح دزدی میکنه

          شما مراجعه کنید به یکی از دفاتر پیشخوان دولت و یا مرکز خدمات مشترکین همراه اول و حضورا درخواست لغو و حذف بدید

          پاسخ
  2. مهدی

    لطفا این مطالب یجوری از طریق تلگرام که در حال حاضر یک سیستم اطلاع رسنی گستردست پخش کنید تا کلاه افراد کمتری برداشته شود

    پاسخ
  3. مهرشاد

    باسلام بنده در خردادماه پس از شرکت در قرعه کشی اول مارکت روز بعد پس از اعلام کد کنسلی از طرف برنامه شرکت در مسابقه را کنسل کردم که پیامی از طرف اول مارکت هم برایم امد که هزینه دریافتی عودت داده خواهد شد ولی با وجود ۳ ماه هنوز هزینه عودت داده نشده و از طریق پی گیری از طرف ۹۹۹۰ هم هیچ جوابی نداده اند؟ به کجا باید مراجعه کرد ؟؟

    پاسخ
    1. مدیر

      سلام خدمت شما دوست گرامی
      متاسفانه همون طور که در متن هم توضیح دادم ، شخصا دو راه پیش رو که شکایت به خود اول مارکت و شکایت به همراه اول بود رو انجام دادم ،
      اما تا به این لحظه هیچ کس پاسخگو نیست…
      عملا در روز روشن و توسط تبلیغات رسانه ملی و استفاده از امکانات مخابرات ملی ، دست توی جیب ملت میره.

      پاسخ
  4. رنجیده

    خداوند … کلاهبردار و دار و دسته اش رو لعنت کنه که از هر راهی پول در میاورند و به مردم ما هم عقل بده که گول این ادمهای شیاد رو نخورند

    پاسخ
    1. مدیر

      بسیاری از کلاهبرداری های صورت گرفته هیچ ربطی به عملکرد مردم ندارد.
      به طور مثال موردی که برای خود شخص من پیش آمده هیچ ارتباطی به عقل و آگاهی نداره ، صرفا دزدی و کلاهبرداری است.
      مشروحش در متن بالا هست ،
      اما خیلی خلاصه :
      من با اختیار خودم یکبار شرکت کردم و هزینه را پرداخت کردم ، انتخابم بوده و هیچ مشکلی نیست
      اما کلاهبرداری انجاست که هیچ کد لغوی ارسال نمی شود
      آنجاست که بدون اطلاع تمدید می شود
      آنجاست که حساب شارژ شده اول مارکت تنها یک ماه اعتبار دارد و بعد از آن می سوزد ( این مورد هم هیچ جایی اطلاع رسانی نشده بوده )

      تمامی موارد فوق هیچ ارتباطی به مردم و عقل و فهم ایشان ندارد.

      پاسخ
  5. سهیل

    سلام. نمیدونم وبلاگ منو دیدین یا نه. جمع معتریضین اول کلاهبردار اونجا جمعه. مسئولین شکمشون از حرام پر شده وگرنه این همه مدت سکوت چه معنی میده؟

    پاسخ
  6. سمانه

    الان که پیام لغو سامانه رو دریافت کردم دیگه کم نمیشه که از حسابم ؟
    من باورم نمیشه چند ماه بی دلیل داره ازم پول کم میشه این ماه ۱۲۴۰۰ تومان کم شد به اسم اول مارکت !!!

    پاسخ
  7. سئو وردپرس

    ممنون از اطلاع رسانیتون. خدا خیرتون بده.
    با اجازه تون، توی شبکه های اجتماعی share میکنم.
    همین اول مارکت بدون اجازه من رو توی یکی از مسابقات شرکت داد و یه مدت بدون اینکه اطلاع داشته باشم کلی خرج رو دستم گذاشت.
    هدفشون صرفا کلاهبرداری و کسر پول از کاربر هستش.

    پاسخ

شما هم در بحث شرکت نمایید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *